söndag 21 augusti 2011

. . .så vaknade bloggen igen?

Jag har inte skrivit sedan maj... det har gått en evighet sedan dess.

Har haft lust att skriva igen ganska länge, men valt att prioritera min tid annorlunda.

Tänkte väcka liv i bloggen igen i alla fall för min egen del. Jag har nämligen satt upp ett mål för att sporra mig att få bättre kondition och förhoppningsvis gå ner i vikt.
Nästa år i oktober tänker jag ta mig igenom tjurruset 5 km i terräng!

För att sporra mig lite extra tänkte jag ha bloggen mer av ego-skäl än "roa" läsare.

-Skriva om mina framsteg/bakslag i min träning
-Skriva om lillskrotan som växer så det knakar! Hon inskolas på Dagis nu! (jeje, det heter förkola, men jag är född tidigt 80-tal och tänker kalla det för dagis).
-VÅGA skriva inlägg jag inte vågar! Alldeles för ofta går jag i taket kring saker MEN vågar inte publicera ut en äkta kräkla! -ska-försöka-våga-det-nu-

Je je vi får se hur det går!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar