måndag 3 januari 2011

13. Den här veckan

Årets första MÅNDAG! Årets första hela vecka!

Vad har vi för planer?

Jag hade lite trista "måste göras", som att skriva in mig på arbetsförmedlingen. Hade verkligen ingen lust att knata dit men ett måste är ett måste och tillslut fick jag tummen ur. Halva Frölunda verkar arbetslösa och det var drygt en timmes väntetid, tur att lilla fröken just idag hade ett tålamod större än mitt! Nu var det gjort i alla fall, fantastiskt vad myndigheter kräver, för att fortsätta med mina dagar och mitt gamla SGI måste jag registreras arbetslös... -BAH!

Imorgon skulle det bli lunch med Jayden, tyvärr måste hans mamma jobba så vi sköt på det till framtiden. Så jag får nog ta ut Embla på en "jul-shopping" hon har ett presentkort på Lindex som hon fick av farmor. Något fint kan vi nog hitta.

Torsdag så är Johan hemma, då ska julen städas ut och vi ska börja "projekt-Emblas rum". Även om jag inte är redo att låta henne sova i eget rum på långa vägar så kan ju hon åtminstone få ett lekrum.

Fredagar är tillägnade mormor och morfar :) Mumsig mat och mys!

Sen mina vänner, på söndag är det dags för fröken att fylla 1 år!!! Då kommer familj på fika. (15/1 kommer vi ha en kalasfika med Emblas små vänner).

Tänka sig! 1 år!!!!!!!!

Tiden går fort!

1 kommentar:

  1. Jag vill bara önska dig och din familj en god fortsättning på 2011.
    /Mjaumis

    SvaraRadera