fredag 7 januari 2011

14. Vad jag har på mig idag. . .

Kläder?!

Nä av alla punkter hittills var denna svintråkig!

Jag avskyr för det första att visa mig på kort. För det andra har graviditeten lämnat spår på min kropp i form av alldeles för många extra kilon. (ja jag kanske är lat och har inte tränat bort dom än). Dessa Extra kilon har gjort att jag ogärna går i klädaffärer.
Jag vet att det är oerhört barnsligt men så fort jag tar ett kliv in i en klädaffär så känns det som om alla plagg är skapade för mystiskt smala kvinnor och att butiksbiträdena höjer på ögonbrynen och undrar vad jag har där att göra. Om jag mot förmodan har en bra dag och inte bryr mig om "blickar" och råkar hamna i ett provrum sänks jag hastigt då kläderna jag valt ändå inte passar min kropp...

JAG vet att det egentligen bara är att ta sig i kragen och börja träna på allvar och det är väl också planen men jag har en tendens att alltid hitta något att gnälla över när det gäller mig själv... -Inte så nyttigt, jag vet.

Jag tänker som sagt inte bjuda på en "modeblogg-det-här-har-jag-på-mig-bild", jag har på mig sockor, trosor, BH, byxor, linne och tröja!

-BAH, sånt trams egentligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar