tisdag 22 mars 2011

Lite Före och Efter collage!

För att göra det tragiska i inlägget liiiite "roligare" så presenterar jag det såhär...


Före
Embla och Jayden har varit i farten :)

Efter
 Mamma och Pappa har plockat lite

Före
   My god, knappt något fett, ingen dubbelhaka att tala om!

Under
 Naturliga förklaringar för tjock mage...
(det fick bli en under-kategori lite för att ursäkta efter bilden)

Efter
...
(huvva... men jag får skylla mig själv, jag borde ju träna mer)

Före

En riktigt glad tjej som var ute och gick igår!

Efter
 Strax efter att bilden ovan togs, snubblade hjärtat och åstadkom sin första krigsskada...
Mammas hjärta blööööder!
 
Nu hoppas jag att ni inte läst vidare utan att ni ligger hulkade över toaletten och kräks över min Tjock-bild. Det var tänkt som en undanmanöver för att ni skulle slippa se mitt stackars näs-skrubbade-blåmärke i pannan-barn... För att försöka rädda min heder kan jag faktiskt säga att jag lyckats gå ner ett antal kilo sedan den tjock-bilden togs... inte för att jag tror att jag någonsin kommer bli en bikinimodell utan mest för mitt egna ego...
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar