torsdag 17 mars 2011

Så är det med hälsan...

Jämt ska det vara något. Nu troligtvis magkatarr...

Humöret är inte på topp just därför! Men min stackars man klarar av mig ändå (till den dagen han står där med skillsmässopapprerna och full skyddsmundering). Nej, jag misshandlar honom inte!

Satt barnvakt en stund idag, Embla tycker om att få besök och det gick otroligt bra med två småttingar ;) Dags att planera in ett syskon tror jag... Först ska jag väl försöka få ordning på hälsan!

Jag har tyvärr inte så mycket att uppdatera om, just för att mina tankar bara lutar åt en viss självömkan p.g.a. magsmärtorna. Vi får ta fram stjärnan Embla istället!

Vi har en liten video att bjuda på för skoj skull! ;) Hemsk oreda, men Embla säger "titta här" och "där" så himla gulligt!!!

Äh eftersom jag ändå är på G, här äter Embla sin allra första semla :) (japp jag är en sååå hemsk mamma som ger mitt barn söta saker ibland)!


Lev väl därute! Försök undvika magkatarr! Krama varandra mera! Rök inte! Ge varandra komplimanger!

*Vinkar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar