torsdag 8 september 2011

Fyndig rubrik. . .?!

Idag har jag min lediga dag eftersom min helg kommer att gå i arbetets tecken.

Så Embla får en kortare dag på dagis och jag har precis lämnat henne, tung i hjärtat... Så fort hon insåg vart vi var på väg gick larmet "Gå hem, mamma! Gå hem!" Hon är så jäkla duktig verbalt men det svider ju ännu mer i hjärtat när man hör att hon inte vill dit... Vilken fruktansvärd förälder jag är...
Inskolningen gick ju hur smidigt som helst och nu fick vi oss ett sk. bakslag.  Jag hoppas att det vänder snart, jag menar att hon kanske hittar glädjen i att vara på dagis för vi har tyvärr inget annat val. Vi måste jobba bägge två. :(

blä, blä jag har ingen större lust att skriva det jag hade tänkt skriva om idag.

Hoppas ni andra har en suverän dag i alla fall!

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar