söndag 18 september 2011

Porrsurfade. . .

(varning, du blir besviken av detta innehåll, mest för att min fetisch inte är så "normal")!

Pratade med en kompis härom kvällen... Vi har känt varandra i ett bra antal år numera inte för att vara sån, men han var nog den första som "förstod" (åtminstone låtsades bäst) av mina bekanta min fascination för Ubåtar! (tack söta du för att du påminde mig om dessa vackra ting!)

Nä, jag blir inte KÅT av Ubåtar och det har inget med att man kan förknippa dem med en enorm fallos, jag blir däremot extremt upprymd, extatiskt och en "ooooh"-känsla sköljer över mig. Hela maskineriet är hur fantastisk som helst! (män blir ju "ooooh-iga" för bilar, så why not submarines).

Läääänge sedan jag surfade (porr) Ubåtar och jag blir aldrig besviken, de varken fejkstönar, har fula statister eller sopiga dialoger. De blir vackrare med åren och de gamla är minst lika vackra att se på! Ryska som Svenska men även Amerikanska... ååååh såååå fina!!! Maken verkar heller inte känna sig hotad av min hobby... hahaha

USS Annapolis ser vi här:

Lånad från usnavysubmarines.blogspot.com
Från min älskade film, Das Boot:

Lånad bild

I mitt nästa liv om jag får ett... så hade jag fasiken satsat på en karriär som Ubåts-kapten! Jag kunde ju inte i detta... :(

Tror att jag ska ta mig en tur någon dag till gamla Nordkaparen som finns att besöka i hamnen... gamla fina lilla Ubåt! Vill någon följa med?

1 kommentar:

  1. om inte DET HÄR är en fallossymbol som dyker ner i djupet så vet jag inte vad som är det :D

    SvaraRadera