torsdag 30 december 2010

11. Mina syskon

Åh, en lätt punkt på listan!

Jag har två småsyskon.

Lillasyster Samantha som idag är 24 år gammal. Hon är en kreativ galning, med ett temperament man inte leker med. Hjärtat är att inte förglömma lika stort som temperamentet och har man fått komma in i hennes sfär så vet man att hon gör allt för en. (Ibland glömmer hon att se till sig själv och när hon nått botten fäller hon ut taggarna som tyvärr missförstås av många).

Min lillebror David är en typisk 17åring. Mestadels sitter han framför datorn som de flesta "yngdomar". Han har också fått den kreativa genen och är en hejjare på att dansa! Temperamentet visar han mest mot stackars mamma och pappa. Han likt Samantha har haft turen att ärva mammas kreativa förmåga i köket. Han läser andra året på Ester Mosesons och jag kan väl passa på att pika honom i mitt inlägg och undra när han kommer förbi och lagar något gott till oss!

I och med att jag själv blivit förälder har jag fått en insikt i hur rikt mitt liv har varit för att jag haft syskon!

Nu när jag tänkte publicera ut bilder på mina älskade syskon så blev det plötsligt svårt...

Det var inte lätt att hitta en "normal" bild på dem... Dock slår det mig hur lika dom är. Döm själva:


Just det, de har en Zombiefascination dom två...

Här är istället de normalaste bilderna jag kunde hitta:

Fina dom är!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar