söndag 5 december 2010

Åh, nu har jag varit dålig på att skriva. . .

Som vanligt så slöar jag till det i skrivandet och liksom "glömmer" bort att uppdatera.

Men jag har världens bästa ursäkt, tiden jag inte suttit framför datorn har jag spenderat med min lilla familj!
Vi har pysslat i helgen, igår hade vi pepparkaksbak med Jocke, Sami och hennes pojkvän. Sami (min syster för er som inte vet) och jag byggde bl. a. pepparkakshus, vilket vi lärde oss är en konst i sig!!! 
Resultatet blev imponerande trots svordomar och smärre fel i arkitekturen... 




Eftersom det under natten kommit en massa snö var lilla familjen Allander på jakt efter en pulka åt lillfröken, kan ni tänka er... i tre affärer var de slutsålda! (Såklart, det har ju snöat och vi räknade faktiskt med att det eventuellt inte gick att hitta någon). Men på en av Svea Rikets alla sportbutiker hittade vi en! 

Embla-hjärtat var stormförtjust!



Tror nog att fårskinnsfällen inte är så dumt att ha i för lilla rumpenstumpen!

Hippas ni andra haft en underbar helg! Tjing tjing!!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag har nu bytt blogg då min gamla började strula.

    /Hannah fd. bokresan.blogg.se

    SvaraRadera