onsdag 8 december 2010

8. 10 saker ni inte visste om mig. . .

Svårt... men jag tänker inte försköna verkligheten...

1. Jag har ett ruskigt temperament, som jag bara vågar visa för de närmaste. Synd bara att de drabbas av den,    för det är ingenting vackert när jag är arg.

2. Jag är en RUSKIGT dålig förlorare i spel, men jag är en ÄNNU VÄRRE vinnare...

3. Jag skulle kunna attraheras av män med stor kroppsbyggnad, nu menar jag varken super muskulös eller överviktig, utan snarare Magnus Samuelssons aktigt när han inte är deffad... (men Johan, jag älskar dig som du är!!!!)

4. Jag ÄLSKAR Ubåtar! (Det har ingenting med den enorma fallos-symbol som den kan antyda)!

5. Jag har en liten samling av (konstnärliga) snoppar. (INGEN dildo - sånt sysslar jag inte med).

6. Jag har telefon-fobi... Jag blir även nervös när det ringer spontant på dörren.

7. Jag hoppade gymnasiet strax innan studenten, men har tagit igen det och det med Super Betyg!

8. När jag var yngre ville jag bli läkare. (och veterinär, akupunktör, homeopat, yrkesmilitär-ubåtsbesättning, lärare, nobel-pristagare i litteratur, poet, hundförare, obducent). Numera siktar jag på att bli ambulanssköterska när jag blir stor.

9. Klämde mitt högra långfinger i en dörr när jag gick i trean, fick sy fast toppen då den hängde på en skinnbit.

10. Har fobi för offentliga toaletter, spindlar och fästingar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar