tisdag 9 november 2010

Det snöar!

Vaknade idag med snö utanför fönstret. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, visst är det hiskeligt vackert när snön ligger vit men i Göteborg tycks det liksom inte bli så vackert som norr över. Förutom i fjol, Embla föddes nog på en av de vackraste vinterdagarna i Göteborg någonsin, jag minns att jag låg där i sängen och mellan lustgasdimmorna konstaterade att även om det gör h-vetes ont så "valde" hon en vacker dag att födas på.

Mölndal BB 9/1 2010

Idag var vi på lunch hos Sara och Isac. Det blev en hel del busade och pussande(!) Embla var alldeles till sig i att Isac är en lika stor pussgroda som hon, RUSKIGT söta var dom och som alltid i sådana moments undrar man varför man inte hade kameran med sig. Efter allt bus blir man trött, men idag tog priset då Embla somande så fort jag satte henne i vagnen, hann inte ens spänna fast henne ;)

Nu ska jag passa på att plocka lite innan virvelvinden vaknar, det blir en lång dag då Johan jobbar kväll idag.

//Manda

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild och en härlig dag oxå du hade verkar det som.
    /Hannah

    www.bokresan.blogg.se (det här är min adress)

    SvaraRadera