onsdag 24 november 2010

Jag tänkte stjäla en lista

Möjligtvis motiverar den mig att skriva lite bättre i bloggen... listan är snodd av Amanda. Men jag modifierar den lite. Tror inte jag kan hålla mig till en punkt per dag nämligen.

♥  1 – Presentera mig själv.
♥  2 – Min första kärlek.
♥  3 – Mina föräldrar.
♥  4 – Det här åt jag idag.
♥  5 – Vad är kärlek.
♥  6 – Min dag.
♥  7 –
Mina rädslor.
♥  8 – 10 saker ni inte visste om mig.
♥  9 – Min tro.
♥ 10 – Mina laster och ovanor.
♥ 11 – Mina syskon.
♥ 12 – I min handväska.
♥ 13 – Den här veckan.
♥ 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ 15 – Mina drömmar.
♥ 16 – Brev till en viktig person.
♥ 17 – Mitt favoritminne.
♥ 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ 19 – Detta ångrar jag.
♥ 20 – Den här månaden.
♥ 21 – Ett ögonblick.
♥ 22 – Det här upprör mig.
♥ 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ 24 – Det här får mig att gråta.
♥ 25 – En första.
♥ 26 –
Min bästa vän.
♥ 27 – Min favoritplats.
♥ 28 – Det här saknar jag.
♥ 29 – Mina ambitioner.
♥ 30 – Ett sista ögonblick


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar