lördag 6 november 2010

Nytt försök!

Jag har längtat efter att börja blogga igen, men inte fått tummen ur. På tiden kan endel tycka kanske, vi får se hur länge jag orkar.

Vår underbara dotter tar den mesta av tiden och hon är utan tvekan det bästa som hänt mig. Ibland växer hon så fort att man inte riktigt hänger med i svängarna. I skrivandets stund närmar hon sig 10 månader.

Även om Embla är i centrum kommer mitt bloggande handla om allt och lite till. Har tendensen att gå i taket på saker ibland och det kanske inte är så dumt att vädra sig ute "in the cyber-space"... Man är ju ändå så liten i en stor värld.

Jaha... Då var det startat!

/Manda

2 kommentarer:

  1. Hej där!
    Välkommen till bloggvärlden :) Har varit dålig på att blogga själv på ett tag men ska väl ta tag i det igen. Tror jag ska försöka att inte vara så enformig i det jag skriver. Nog pga det som jag tappar lusten.
    /Yohannah
    www.bokresan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Härligt! En till blogg att följa. Me like!
    //Sara - vidarsmamma.blogg.se

    SvaraRadera